top of page
3B6A8080.jpg

Že celo življenje se igram za avtomobilčki. Razlika je le v tem da se sedaj igram z velikimi. 

Z mehaniko sem se prvič srečal še s časov mopedov in skuterjev. Ker sem večkrat imel rabljene motorje sem imel s popravljanjem vedno dosti dela, kar pa je pozneje prešlo na avtomobile.

 

Prava Avtoservisna izobrazba se je začela v trenutku, ko sem odkorakal s srednje šole kot Avtoservisni tehnik. Po parih letih šraufanja v Sloveniji sem se odpravil v sosednjo Avstrijo, kjer sem pobljižje spoznal vozila VAG grupe (VW, Audi, Seat, Škoda, Porsche) Od tam sem ogromno odnesel. Po dveh letih bivanja v Avstriji sem se preselil v samo srce evropske avto industrije.

V Stuttgartu sem imel priložnosti delati s podjetjem AKKA technologies ki se ukvarja z razvojem tehnologij. Zaposlil sem se v oddelku za sestavljanje Mercedesovih prototipov in sodeloval pri razvoju takratnega prototipa Porsche Taycana. Tam sem spoznal, da je le bolje vedeti o več stvareh veliko kot o določeni stvari malo, za to sem kariero nadaljeval v majhnem nepooblaščenem servisu nedaleč od doma, kjer sva se s takratnim šefom borila sama. Ko sem čez čas spoznal, da večino podjetja vodim sam, sem se odločil za samostojno pot. Na drugi strani mesta v bližini tovarne Daimler sem najel delavnico veliko pičlih 27 kvadratov in začel z obrtjo. Po slabih dveh letih obratovanja se je pokazalo, da bo kmalu na svet prišel Maks. Ker sem sva se z dekletom odločila, da bo Maks kvalitetnejše odraščal doma, sva se vrnila pod Triglav. Ustanovil sem podjetje Avto Maks.

Namen in cilj podjetja je jasen. Igrati se kot otrok in se pri tem učiti in znanje predajati naprej. Edino s tem lahko največ napredujemo in pomagamo drug drugemu našim strankam pa ponudimo več.


Gašper Šoban 

bottom of page